GYM AT HOME -tjedni plan treninga za natjecateljice A, B i C programa

Drage gimnastičarke,

 

ovdje možete naći tjedni plan vježbi po danima. Vježbe se izvode redosljedom kako su napisane. Ukoliko ne koristite valjak, obavezno se rastrčite u mjestu i dobro razgibajte prije početka vježbanja.

Ili budite kreativne pa umjesto valjka koristite neku loptu ili slično, umjesto utega napunite plastične bočice s vodom. Ako nemate palicu, sigurno ima neka drška od metle ili nešto slično.

Vježbe su napravljene tako da vam treba minimalno opreme i rekvizita.

Ukoliko netko ima mogućnosti napraviti uznose i zgibove neka ih odradi.

Nadamo se da će ova situacija proći čim prije i da se ubrzo vidimo u dvorani.

Do tada, čuvajte se, budite maljive i vježbajte!

 

MB

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Designed by: seo services | Thanks to credit repair, web design st louis and std testing